دختری از جنس باد

متن مرتبط با «یادمون باشه که» در سایت دختری از جنس باد نوشته شده است

........... يادمون باشه............

  • نیلوبلاگ

    یادمون باشه همیشه ذره ای حقیقت پشت هر "فقط یه شوخی بود"xa0xa0کمی کنجکاوی پشت "همین طوری پرسیدم"xa0xa0قدری احساسات پشت "به من چه اصلا"xa0xa0و اندکی درد پشت "اشکالی نداره"xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0.........xa0هست ...

    ادامه مطلب